Indkaldelse til Generalforsamling 2024

Torsdag den 8.februar 2024 er der traditionen tro dobbelt generalforsamling for både Skamby BK og Skamby Boldklubs Venner i klubbens lokaler på Bredgade 64 i Skamby.

Vennerne starter deres generalforsamling kl. 19.00, og ca. kl. 19.30 starter boldklubben.

Dagsorden er for begge generalforsamlinger jf. vedtægterne.

Klubben er vært med et stykke brød, kaffe, samt en øl/vand.

Vel mødt – Bestyrelsen.

Foråret i Skamby Boldklub 2024

Selvom vinteren stadig bringer kulde, sne og frost, så er spillerne ved at finde støvlerne frem. Senior spillerne starter op midt i januar, hvor de skal pudse formen af på Fodbold fabrikken.

De yngste på Trille Trolde er aktive indendørs i gymnastiksalen ved multihuset, hvor de fortsætter indtil vejret er varmt nok til at det er sjovt at være ude.

I Skamby BK er der plads til alle, både store og små.

Trille Trolde er tilbage i Skamby BK

– Skal du og dit barn være med?

Vi fokuserer på motorik, leg & læring for alle de seje 3-6 årige børn, og bolden vil naturligt være en del af det⚽️ Det vigtigste mål er at have det sjovt sammen.

Det er hver tirsdag kl. 16.15-17.00. Vi starter udenfor på boldbanerne ved klubhuset, og fortsætter indendørs i gymnastiksalen ved Skamby Multihus, når vejret bliver for træls.

Det er Mette Aagaard, der står for holdet, og alle er meget velkommen til at prøve det af.

Vi skal lege sammen både børn og forældre, og Mette sørger for at aktiviteterne passer til børnenes niveau.

Første gang er tirsdag den 22.august, men du har også mulighed for at dukke op i løbet af sæsonen. Tjek Facebookprofilen Skamby BK – Trille Trolde for de yngste for at se om en træning er aflyst.

*De første tre gange er gratis, derefter melder man sig ind i klubben, det koster 200,- for et år.

Fynsk Support El og Gas

Vi forsøger i Skamby Boldklubs Venner at tjene penge på folks el- og gasforbrug. Vi har nemlig aftale med Energi Fyn om Fynsk SupportEl eller -gas.

Alt du behøver er at tilmelde dig hos Energi Fyn, så sender de ganske gratis sponsorkroner til vores klub – og det uden det koster DIG en krone. Kontakt os i Vennerne, så vi også kan lade DIT energiforbrug tælle med til klubbens indtægter. Og så får du endog også selv en bedre pris. Det er vist det, man kalder en win-win situation.

Vi har lige nu omkring 60 tilmeldte i vores el-gas-sponsor-aftale, men vi har selvsagt brug for alle.
Du kan tilmelde dig uanset om du bor i Skamby, Uggerslev eller Åbenrå, du skal bare tilmelde dig til Energi Fyn og fortælle, at din sponsorpenge ryger til Skamby Boldklubs Venner.

Vi får 2 øre/kWh og 6 øre/m3 gas. Begge dele giver i snit ca. 80-100 kr. til Vennerne. Det er NEMT tjente penge for både dig og klubben.

Gå ind på her eller ring til deres kundeservice 70 13 19 00. Det kan næsten ikke være nemmere.