Skamby Fodbold Akademi 2023

Skamby Fodbold Akademi bryder alle fodboldskolernes normer for at give unge som brænder for at blive endnu bedre med bolden, muligheden for at udvikle sig.

Logo for Akademiet 2023 for Skamby Boldklub med en fodbold i midten.

Vi har indgået et samarbejde med Ilyas Rharrhar Larsen, bedre kendt som ”RharBONA”, og intet mindre end verdens bedste til bold-tricket ”Rabona”.

Sammen afvikler vi Skamby Fodbold Akademi for drenge og piger i alderen 11-16 år mandag til fredag i uge 26.

Akademiet sætter fokus på at udvikle den enkelte deltagers tekniske evner. Træningen bliver krydret med mange præmier i forbindelse med en masse sjove og forskellige konkurrencer, som ALLE deltagere på akademiet kan være med til uanset deres tekniske niveau.

Du kan læse mere om Skamby Fodbold Akademi på nedenstående links/sider:

Har du flere spørgsmål er du velkommen til at kontakte Skamby Boldklubs formand Robin Birch på tlf. 60 19 28 23.