Skamby Trolde Cup 2023

Skamby Trolde Cup er Danmarks Uofficielle Mesterskab i kæphest, og det er et arrangement, der appellerer til alle, lige fra helt nye ryttere til erfarne konkurrenceryttere og barnlige sjæle. Stævnet finder sted søndag den 27. august som en del af Troldefesten i uge 34.

På Facebook vil der være mere information om tilmelding, men man har mulighed for at tilmelde sig flere forskellige discipliner/ klasser. Disse discipliner inkluderer dressur, forskellige former for springning, pony games, ringridning og mønstring. Der vil blive oprettet områder, hvor heste kan stå på fold, og der vil være rig mulighed for hygge og for at skabe nye venskaber. Udover det vil der være fantastiske præmier til vinderne af stævnet.

Her er nogle vigtige oplysninger om arrangementet:

• Stævnet er åbent for alle, og man behøver ikke være medlem af en officiel rideklub under DRF (Dansk Ride Forbund).
  • Alle klasser er inddelt efter alder, så alle får mulighed for at konkurrere mod jævnaldrende.
  • Man kan maksimalt starte to gange i samme klasse, og det er tilladt at starte på et højere niveau end ens alderstrin tillader men aldring under ens alder.
  • Tidsplanen for stævnet vil blive offentliggjort den 16. august kl. 21:00.
  • Der vil være rosetter til de første fem placeringer i hver klasse, og i visse klasser vil der også være pokaler og bånd til vinderne.

Kom og vær en del af Skamby Trolde Cup 2023, hvor du kan opleve spændende konkurrencer, skabe nye venskaber og kæmpe om fantastiske præmier. Det bliver en dag fyldt med sjov og glæde for alle, uanset niveau og erfaring inden for kæphest-ridning.