Støt klubben

Energi Fyn Support El
Vi forsøger i Skamby Boldklubs Venner at tjene penge på folks el- og gasforbrug. Vi har nemlig aftale med Energi Fyn om Fynsk Support El eller -gas.
Alt du behøver er at tilmelde dig hos Energi Fyn, så sender de ganske gratis sponsorkroner til vores klub – og det uden det koster DIG en krone.
Kontakt os i Vennerne, så vi også kan lade DIT energiforbrug tælle med til klubbens indtægter.
Og så får du endog også selv en bedre pris. Det er vist det, man kalder en win-win situation.

Vi har lige nu omkring 60 tilmeldte i vores el-gas-sponsor-aftale, men vi har selvsagt brug for alle.
Du kan tilmelde dig uanset om du bor i Skamby, Uggerslev eller Åbenrå, du skal bare tilmelde dig til Energi Fyn og fortælle, at din sponsorpenge ryger til Skamby Boldklubs Venner.
Vi får 2 øre/kWh og 6 øre/m3 gas. Begge dele giver i snit ca. 80-100 kr. til Vennerne. Det er NEMT tjente penge for både dig og klubben.
Gå ind på her eller ring til deres kundeservice 70 13 19 00. Det kan næsten ikke være nemmere.

supportel

OK Benzin
Bestil et OK benzinkort på vores sponsoraftale, og støt klubben. Klik her.

Hvis du allerede har et OK benzinkort, kan du tilknytte dit kort til vores sponsoraftale, ved at sende en mail til ok@ok.dk

Husk i begge tilfælde at angive vores sponsornummer: 560317
okbenzin

Club OB+
Club OB+ er et tilbud til dig, der elsker fodbold, musik og store oplevelser.
Når du tilmelder dig Club OB+ sendes 100 kroner videre til din klub.

Tilmeld dig her – brug koden sbk073.
club-ob